Stranden

Hej. Vet att jag har varit superdålig och jag lovade att skriva ett inlägg per dag, har inte gjort det och jag e så ledsen men har inte orkat vara inne på datan men nu lovar jag att skriva ett inlägg varje dag jag lovar lovar lovar!! Idag har jag inte gjort så mycket varit på stranden hela dagen med mamma, Isabelle och Anne-Sofie vattnet var kallt men det var varmare när man var i. Ska visa min outfit idag haha ja eller outfit och outfit men strand outfit iallafal =) Det har också varit riktigt varmt och skönt hoppas det håller i sig nu ;) Så nu e jag hemma och ska bara ta det lugnt. Såg också att de har ändrat sidan det har blivit mycket bättre nu tycker jag =)
// Malou ♥

<--- Outfit
<-- Bild jag bjuder på
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Störmberg

Snygga shorts! :3

Svar: Tack så mycket :D
estrellaa.blogg.se

2012-06-27 @ 23:31:45
URL: http://bigphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0