Super glad :D

Japp kommit in på Berga ;DD Yeeeeees gud så glad jag är ;) Haha jag är helt uppstirrad av lycka av att jag kom in =) I dag var det chill i skolan började kl: 10 sen städade vi våran bänk och låda och skåp efter det lunch och sen en timme efter lunchen så vi hade rast i en timme hade vi kakbuffe jag hade med mig en chokladkaka som jag själv har bakat och sen såg vi också en film. när vi sett klart filmen kollade vi på 9orna som spelade brännboll mot lärarna, lärarna vann men 9orna var bra ändå, sen gick jag till carro som kommit hem från Nigeria =) ♥ Saknat henne jätte mycket och sen var jag där till halv 7. Nu har jag sprungit med mamma 3 km och sen sit ups med Charlotte Birkow hon e typ proffessionel så det var jobbigt men det var det värd =)
// Malou <33


Kommentarer
Postat av: Lyzmelk

åh jag älskar Nicki Minaj <3

Svar: Samma här :D <3
estrellaa.blogg.se

2012-06-24 @ 17:44:06
URL: http://lyzmelk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0