Teen Mom2

Har precis vaknat eller ja för typ 20 min sen så nu sitter jag och kollar på Teen Mom2 på MTV. Jag kollade på hela 1D's twitter igår när dem svara på frågor innan de skulle ha konsert var det nån annan som gjorde det? Jag älskar älskar 1D dem är mitt liv verkligen =) Kan dem inte komma till Sverige eller Danmark?!! Skulle vara så roligt jag vet att de har varit här men liksom igen jag vill träffa dem så 7kt mycket min största dröm är att få träffa dem!<33 Directioner for ever :D <3 Annars idag ska vi packa för vi ska på camping i morgon i Bogense kommer bli riktigt roligt. Vi kommer vara där i 1 vecka jag kommer skriva medans jag är där men kanske inte varje dag isåfall blir det kortare inlägg än vad jag skriver nu så ni vet ;) Ser också ut som att det blir riktigt fint väder idag så tror jag ska gå ut och vara ute det mesta av dagen =) Vad ska ni göra idag? 
Kram Malou <3
Bildbomb med 1D! <3 
 
<--Zian 
 
<-- Larry Stylinson <3<-- Kan det inte hända? <-- Naww love Larry <3
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

ååååh, älskar dom ! har värsta bomben med 77 bilder på dom på min vägg på rummet :D

Svar: Ja eller hur :D Hela min vägg är typ full av bilder på dem
estrellaa.blogg.se

2012-06-30 @ 10:49:50
URL: http://motorhead.blogg.se/
Postat av: erika

orka :)

Svar: haha xD
estrellaa.blogg.se

2012-06-30 @ 11:09:32
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0