The Change up

Sitter i soffan och ska kolla på the change up tänkte bara att slänga in ett inlägg innan jag börjar se filmen :D Idag var jag på stan med A-S och Wendla hittade en jätte fin tunika typ som jag tyvåarr inte säger var jag köpte pga att alla inte ska köpa samma och en vit tub topp, tänkte köpa vita ballerina skor med en fin rosett men ska göra det på mobilia istället var osäker men nu har jag bestämt mig att köpa dem. Sen köpte jag godis och ja vi bedrev tiden till att gå runt och till triangeln och skratta som vi alltid gör när vi är tillsammans xD <333 Sen kollade vi på the dictator jag och Wendla skrattade mer åt reklamen än filmen den var helt okej men trodde att den skulle vara roligare så jag blev rätt besviken faktiskt... Sen åkte vi buss hem och jag gick in i en buss schema sak var man ser hur bussarna går och sånt, så vi skrattade åt det sen åkte vi hem och klart skrattar vi i bussen också Wendla är underbar <333 Ja nu ska jag börja kolla på filmen som har börjat.
// Malou

<-- tröjan som Wendla hjälpte mig att välja tycker faktiskt den e söt tänk den med ett silver halsband, några jeans shorts och vita ballerinaskor så fint det kommer bli =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0