Ångra aldrig något du har gjort, du har säkert lärt dig något

Halloj just nu sitter jag och lyssnar på Nicki minaj star ships så 7kt bra låt =)) Idag vaknade jag 9 tror jag ja iaf sen 1-2 timmar senare skulle vi hem till mamma så jag och A-S cyklade hem till henne. Sen var vi där hela dagen och myste och sånt gick promenad ;) Lagade lasagne idag läxa till onsdag att göra en rätt som innehåller pasta. Gillar hemkunskap för jag gillar att laga mat tycker det är roligt :DD Så det som e tur jag fyller år den 28:e och har hemkunskap den dagen fyller år då onsdag så det är ändå rätt nice =))) Kommer lite bilder från idag och sorry att jag inte har skrivit men lovar att börja skriva igen det har bara hänt så mycket och läxor och sånt ja hoppas ni fattar så man hinner typ inte med att skriva men försöker så bra jag kan ;)
// Malou ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0