Jag kan simma men i dina ögon drunknar jag

Halloj finisar :**
Ska berätta vad jag gjorde onsdags, igår och idag ;)))

Onsdag:
Var jag i skolan och efter det hämtade mamma mig och vi körde till gateau var jag fick en 7kt god typ inte kaka precis men dessert det var hallon mouse, vanilj mouse, nåt på toppen och sockerkaks botten i botten med en kopp te mums :D efter det körde vi och hämtade A-S och Isabelle för Christian var på fotboll så vi körde hem och sen hämtade jag Honey efter det körde jag,mamma och Isabelle till pildammsparken A-S ville inte med så vi gick där var 7kt fint väder :D ja sen hämtade vi christian och inte så mycket annars.

Torsdag:
Skolan som vanligt efter det kom mamma och hämtade oss som vanligt om jag inte cyklar till skolan som jag ska börja göra med min nya fina cykel :D efter det hämtade jag och A-S pengar sen gick vi till mobilia och kollade runt köpte godis och fikade på espresso house var jag köpte en cupcake choklad och en vanilj frapino e 7kt sugen på det men pallar inte gå och köpa det e 7kt lat nu -.- ja sen var vi där och efter det gick vi hem och det car den dagen.

Idag:
Skolan och sen har jag varit hemma hela dagen faktiskt gått och köpt kebab och falafel till familjen fortfarande mätt efter det. Blir ingen mat idag haha för ingen orkar sp det blir kokos bollar och popcorn med familjen. Just det om ni kan receptet på vanilj frapino som man kan göra hemma skulle jag bli sjukt glad om ni kunde kommentera den eller om ni kan en hemsida så skriv länken skulle betyda mycket sp jag kan göra det hemma hehe :D för jag kan bara hitta kaffe frapino -.-

Skriver mer sen ha det bra // malou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0