Slutat :D

Halloj. Som ni ser har jag en ny design som Nea (sognii.blogg.se) har gjort tycker den e så fin hon e så duktig på att göra designer!! Nea om du läser detta tack så jätte mycket du är klart bäst och älskar designen och dig ju såklart min fina love u :** jao slutade kl:1 idag för att svenskan blev inställt så chill 8)) så nu sitter jag i parken och väntar på att mamma ska komma med min och A-S ridkläderoch ja sen väntar jag på att hon slutar och efter det cyklar jag, A-S och lina till stallet så det är 7kt nice älskar sånna här dagar när man slutar tidigt bästa som finns!!! Ja det e också jätte fint väder ganska varmt och soligt äntligen börjar det bli vår :D
// malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0