Smash!

Halloj finisar ;***
Just nu sitter jag och kollar på smash! I min varma sköna säng hemma hos mamma. Precis duschat så det e mys ;) Idag har jag varit i skolan. Gick faktiskt bra så ja vi hade 5 eller 6 lektione idag inte så värst många men det brukar vi inte heller ha. Efter skolan var slut stannade jag en liten stund på skolan med Wendla, alex och Rebecca. Ja sen gick jag till bussen med Alex vi pratade om allt möjligt. Sen åkte jag hem och ja gick med Honey och sen körde jag, A-S och Lina till stallet och jag kollade när Maria red Kurre en liten stund sen skötte jag i 30 min sen skulle en tjej ha honom och ja sen gjorde jag olika saker. Var där till 7 sen kom linas pappa och hämtade oss och han körde hem oss till pappa jag och a-s åt köttfärssoppa mums och sen ja körde pappa oss hem till mamma han gick emd upp och de pratade lite. Sen har jag inte gjort så mycket annat. Ha det bra // malou <333 ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2183329/images/2012/pic_193655400.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0