Smash!

Sitter i min säng under mitt sköna täcke och kollar på smash! Som går på 3:an. Den e jätte bra det handlar om en tjej som söker in nåt dans sak och då handlar det om det. E en dans film och jag älskar dans filmer tycker de e jätte bra :D Slutade 1 idag för att svenskan blev inställt. Körde hem till pappa för att jag skulle till syn undersökning det gick väl ite så bra. Har fått dåligare syn mycket dåligare på ett halvår bara så jag ska ha nya linser. Men han säger att sånna i min ålder får sämre syn fortare för att vi inte är gammla. Så nu väntar jag på mina nya linser som kommer nästa vecka hoppas jag. Nu ska jag se vidare på smash! Ha det bra och lovar att uppdatera mer // malou <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0