Taken

Halloj. Nu har jag inte skrivit på ganska länge så tänkte skriva nu.

Fredag
Var jag i skolan som vanligt. Sen åkte jag hem med buss och var där en liten stund gick med honey sen kom pappa och vi gick till cykel affären och pappa köpte den nya monark cykeln till mig som heter monark tatoo 7kt fin faktiskt kommer bild på den en tidig födelsesdag present, fyller år 28 ;) och sen hämtade han Isabelle, Christian och A-S kom hem, sen åt vi sushi =))) Sååååå 7kt gott ääälskar sushi!!! Sen gick vi till hemma kväll och hyrde film och ja sen såg vi zoo keeper som Isabelle hörde familje komedie den var faktiskt väldigt bra. Sen ja var jag uppe en stund och sen somna jag var trött efter skol dagen. Det var min fredag

Lördag
Jag och A-S cyklade till stallet kl: 12 och cykeln e så bra att köra på!!! Träffade Lisa där som sköter Thilda en av de nya hästar på stallet. Sen skötte jag Manne ett tag ställde honom i gången och skötte med A-S men hon skötte Polly. Efter det körde vi hem och när vi hade klätt om tog vi bussen till Grace och var vid henne en stund, hon packade till oss för hon skulle sova över. Sen pratade vi lite och var inne på skype sen tog vi bussen hem till oss flummade 7kt mkt och vi gick upp och lämnade hennes saker sen gick vi runt lite och flummade lite mer. Sen gick vi upp och var inne en liten stund på datan sen åt vi spagetthi med köttfärssås. Efter det pratade vi lite och jag gjorde så jag kunde komma in på skype igen =)) Har inte kunnat det jätte länge för att ja kunde inte komma ihåg min kod det e det vanliga för jag e alltid inne loggar aldrig ut så jag glömmer mitt lösen efter ett tag så ja jag var glad kan man säga =) Sen vann vi och Loreen vann yes jag ville att hon skulle vinna!! Men Danny och Ulrik Munther var också duktiga. Sen skypade vi med en fån A-S klass till typ 2 om natten sen låg vi och prata och när klockan var 3 somnade vi xD

Söndag
Jau Grace väckte oss klockan: 8 typ jag var 7kt trött men hon pratade så jag kunde inte somna igen. Vi pratade och var inne på mobilen och datan en liten stund och efter det gick vi och klädde på oss och gjorde oss i ordning sen åt vi rostad macka med vitlökssmör och drack oboy ja sen skulle hon typ hem vi pratade lite först och de målade naglarna jag e ju inte så intresserad så jag kollade på medans de gjorde det. Ja sen skulle hon åka hem för att hon skulle till Svedala så jag gick med Honey och lite sånt sen gick vi på stranden med henne (Honey), jag, pappa, Isabelle och A-S Christian var på kalass. Ja sen har jag inte gjort så mycket annat. Just nu kollar jag på taken som handlar om En pensionerad CIA-agent reser över hela Europa och förlitar sig på sina gamla kunskaper för att rädda sin avläsnade dotter, som kidnappades på en resa till Paris för att säljas till prostitution. Ja den e faktiskt läskig och sånt kan hända i verkligheten så man ska inte prata med främmande män eller åka med dem och visa var de bor och sånt.. Ja nu ska jag forstätta kolla spännande.. Kommer bilder först men tar det i det andra inlägget men bilden på cykeln kommer nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0