Desperat Housewives

Sitter och kollar på desperat housewives favvo tv program älskar det =) Men tyvärr är det bara 4 avsnitt kvar :(( Idag red jag på Diana, hon är en häst som man inte bara får sådär, liksom vem som helst får inte henne... Men vill inte skryta men blir så stolt på nåt sätt när Kristina (en som jobbar på stallet) hjälper mig och med att ta in Diana från hennes box hon är en suris, då skulle hon ta på sadeln. Kan berätta vår konversation inte så lång men men
- Jag är jätte nervös sa jag då
- Var inte det, Louise (min ridlärare) har ju bestämt att du ska ha henne så hon tror att du kan rida henne.
Asså fatta vad stolt jag blev, första i gruppen som har fått henne men gud vad stark hon var man kunde verkligen inte stanna henne. Ja nu ska jag kolla vidare på desperat housewives  // malou <33

<-- älskar denna bilden! Haters gör mig bara starkare för varje dag, haters gonna hate =) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0