Georgia Rule

Sitter i min säng och kollar på Georgia Rule som handlar om olika liv mellan mor och döttrar, eller mor och dotter kommer inte riktigt ihåg, huvud rollen i filmen är Lindsay Lohan hon e en av mina favvo skådespelerskor jag tycker hon e en jätte duktig skådespelerska och jätte söt e hon också ;) ♥ Idag red jag fina Diana i 29 graders varme skönt men svettades ihjäl haha XD Hon var jätte snabb på hoppningen och stark men en duktig och underbar pålleh :D <33 Jao nu ska jag fortsätta kolla nu men det kommer några foton av Lindsay Lohan nu, tyvärr har hon börjat med droger och sånt som jag tycker är jätte synd och har förstört mycket av hennes karriär men hänt e hänt....
Har ni nån favorit skådespelerska/skådespelare? Isåfall vem/villka




<-- mörkbrunt hår
<-- svart hår
<-- söt =) Blond hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0