Peter Pan

Har precis sett klart Peter Pan =)) Den är så grymmt bra har sett den typ 50 gånger nu men tröttnar aldrig på den asså det är riktiga människor och sånt så om ni inte har sett den rekommenderar jag den starkt den är så 7kt bra jag lovar ni vill älska den =)) <333 Och han som spelar Peter Pan är så grymt söt och urgullig :I Men det var länge sen den filmen gjordes så nu e han vuxen men ändå han e fortfarande gulig faktiskt liknar han sig själv som när han var med i Peter Pan :D Men annars idag har jag varit hemma och i västra hamnen med familjen och åt italiensk glass sen har jag inte gjort något speciellt hehe 8)) Tror jag ska va med Wendla i morgon kommer bli roligt :DDDD Ha det bra skriver mer i morgon // malou <33
<-- Jeremy Sumpter (Peter Pan) <3333 :OO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0