Systrar i jeans ♥

Sorry att jag inte har skrivit på länge ska bli en enorm ändring på det jag lovar... Just nu sitter jag och kollar på systrar i jeans som går på 5:an har sett den förut men den är jätte bra :D ♥♥ Och om man har läst böckerna måste ni se filmen men man fattar handlingen men man inte har läst böckerna ;) Har varit ledig sen torsdags för det har varit kristi himmelfärsdag så det e nice 8)) E hos mamma just nu men ska hem till pappa igen ikväll.. Har bara haft en dag var jag typ itne har pallat så mycket så jag har varit hemma och tagit det lugnt men jag cyklade till mamma med A-S, det har faktiskt varit jätte skönt väder sådär lagom inte för kallt inte för varnmt utan mitt emellan =) ♥ Nu ska jag fortsätta att kolla på systrar i jeans. Ha det bra sålänge // Malou ♥♥
<-- Något ni borde tänka på, de har också känslor och varför kalla dem sånna saker? Det e så taskigt!! Nån som håller med?
<-- sant ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0